ReviewMe

Ahad, 20 November 2011

Mentaliti Penyokong Indon....

Salam

Kesibukan yang melanda aku, menyekat aku dari menulis entri di blog aku ni. Insyaallah ada kesempatan akan aku nukilkan juga isu2 yang ingin aku ceritakan.

Hari ini aku nak menulis mengenai sukan sea yang berlangsung di indon sekarang ini dan isu yang aku nak tuliskan berkenaan tahap mentaliti penyokong2 indon.

Sukan diadakan untuk menzahirkan semangat setiakawan dikalangan negara anggota dan juga mengeratkan silaturrahim di kalangan peserta, tetapi di indon sukan yang melibatkan malaysia seolah2 medan perang yang digunakan untuk mencaci maki dan menghina negara berdaulat malaysia ni.

aku pun kurang faham apa sebenarnya yang di cemburui dan di benci sangat oleh sebahagian penyokong indon kat malaysia ni. Mentaliti dan tahap pemikiran mereka macam orang tak bertamadun. buruk sangat kelaku dan sikap sebahagian mereka.

Sampaikan ada penyokong mereka menyerang peserta silat vietnam semalam. takkah itu dikategorikan macam geng2 yang duduk dalam hutan aje lagaknya....

Malam ni pasukan harimau malaya akan menetang pasukan mereka bersedia la untuk menerima segala macam kutukan dan hinaan.

* semoga berjaya skuad harimau malaya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...