ReviewMe

Khamis, 3 November 2011

Orang Bulan Taknak Buat Demo Ke?....


Salam

Sudah lama aku tak mengupdate blog aku ni, bukan kerana malas tapi dek halangan tugasan yang merencatkan untuk aku mengemaskini blog ini. Jadi hari ini dengan masa terluang yang aku ada, aku cuba juga menulis artikel yang sesuai dengan situasi sekarang.

Korang mesti sedar dengan isu 'Seksualiti Merdeka 2011' yang dikatakan sedang berlangsung sekarang ini di ibu kota.

Penganjur tidak lain tidak bukan, pemimpin2 dan NGO yang di puja oleh geng2 orang bulan.. siapa lagi kalo bukan Ambiga, Majlis peguam dan SUARAM.

Itu bukan kah geng2 yang menghuru-harakan kolumpo dalam BERSIH baru2 ni. 

Dan aku rasa tak lama lagi geng2 bulan pun nak join sekali kot dengan program yang tersebut tu...maklumlah penganjur kan geng2 dorang juga...dan dapat restu dari pemimpin2 yang mereka sokong....hahaha

Takpun aku nak juga bertanya, dorang ni tak mau buat demonstrasi membantah ke? berani ke agaknyer?hahahaha

* korang sendiri pikiorla yer......

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...