ReviewMe

Ahad, 18 September 2011

Abesla Chelsea..hehehe


Salam

Sementara menantikan waktu rehat untuk first half, aku membelek blog aku yang bulan ni jarang2 aku kunjungi dan kemaskini.

Bukan apa, apabila kesibukan melanda terpakse la aku menguruskan apa yang perlu dahulu. Bila dah free nanti pasti akan ada banyak perkara ingin aku coretkan

Untuk malam ni aku harap MU dapat belasah Chelsea dengan jaringan yang lebih besar, potensi dan peluang untuk kearah itu sudah jelas, cuma nak di realisasikan sahaja lagi...hehe

Separuh masa pertama dah 3 - 0, masuk separuh masa kedua ni boleh lagi dalam 2 jaringan...haha..Kepada penyokong2 Chelsea jangan hampa dan kuciwa yer...boleh cube lagi...hahaha

Tahun ni MU menjadi nampaknya....teruskan.....

* sekadar selingan...hikhik


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...