Isnin, 3 Oktober 2011

Tun Mahathir VS Barat


Salam

Manusia ini pernah digelar mahazalim, mahafiraun, mamakkutty dan macam2 lagi gelaran yang maha buruk dari orang2 yang terpengaruh dengan ayat2 manis manusia yang dikatakan paling baik di Malaysia ni.

Sampaikan orang2 yang mengaku mereka lebih Islam dan lebih alim dari orang lain pun dengan sesuka ati dan sesedap mulut membuat pelbagai cerita dan gelaran kepada manusia di atas ini.

Lihat dan dengarlah manusia yang dikatakan mahazalim ni mengangkat dan mempertahankan bangsa dan agamanya di luar negara tanpa gentar dan takut sehingga pengacara itu sendiri terpaksa menukar topik setiap kali soalan2 dan provokasi2 yang dilontarkan dapat dipatahkan dengan begitu mudah oleh TUN DR MAHATHIR..

Agak2 kalau puak2 dan pemimpin2 yang mengaku pejuang Islam dan merasa deme2 ni betul sahaja di Malaysia ini mampu tak berbuat seperti yang Tun lakukan ini?...hehehe...kome sendiri pun tau jawapannyer kan....

Buka mata, pasang telinga dan lapang kan dada untuk melihat dan mendengar setiap butir bicara yang di lontarkan oleh Tun...Moga2 nampak dan tersingkap pengorbanan dan keluhuran pejuang ini....

* terima kasih atas jasamu Tun keatas negara ini......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...