ReviewMe

Rabu, 19 Januari 2011

Salam perkenalan

Assalamualaikum...

buat pertama kali nyer setelah lama duk membaca dan memberi komen pada blog orang lain...nah pada hari ini aku mengambil langkah drastik untuk wujudkan sendiri blog aku...mungkin pada permulaan banyak benda yang perlu aku pelajari...tapi biasa lah setiap ilmu takkan datang tanpa di dicari...setiap orang atau blogger mempunyai sebab sendiri mengapa diwujudkan blog masing2...bagi aku blog yang aku wujudkan ini hanyalah sebagai wadah untuk aku menzahirkan apa sahaja yang aku rasa aku nak luahkan...

selain itu aku rasa dengan ber 'blog' ni aku dapat mengikuti perkembangan kemajuan dalam zaman IT ni..hehe...ok la kan...ada juga perkara berfaedah yang aku boleh lakukan...sekurang2nyer dapat juge memantapkan ilmu penulisan yang dah lama terkubur ni...

mudah2an ada ilmu yang aku perolehi dan mungkin ada ilmu yang boleh aku berkongsi dengan semua orang...harapan agar kita dapat berkongsi pengalaman dan ilmu pengetahuan di bumi Allah ini...salah dan silap harap dimaafkan dan berilah tunjuk ajar pada orang yang ingin belajar ini...

salam perkenalan dari anak sungkai
terima kasih...thank you....syukran....nandre...shei shei...arigato hait...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...