Ahad, 7 Ogos 2011

Wajah Firaun

Salam

Setelah bercuti hujung minggu, pagi ini baru aku dapat menjenguk blog yang aku tinggalkan...nampak macam suram je,..mula2 aku nak memberi komen beberapa isu panas yang berlaku dalam negara kita beberapa hari ini. Tapi idea nak menulis tu tak mau juga keluar2. Oleh itu sebagai pembuka hari baru dalam minggu baru aku mencari sumber2 yang boleh dikongsikan.

Hari ini aku nak kita sama2 lihat wajah imbasan yang telah di lakarkan oleh saintis muka/wajah firaun Tutankhamun yang terkenal dalam sejarah Mesir itu. Terkenal sebab apa korang suma sudah taukan...

Ini wajahnyer...



* dikhabarkan setengah daripada lelaki Eropah mempunyai persamaan DNA dengan firaun ini. Mereka berkongsi kumpulan genetik yang sama... Patutla pun...hehe

2 ulasan:

  1. hehehe...tak dapat disangkal lagi...namun kalau ada dikalangan kita yang mengikut sebegitu....maknanyer ada DNA firaun la tu...hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...