ReviewMe

Selasa, 13 September 2011

Sihir guna Gambar di 'Muka Buku'

Salam

Sejak akhir2 ini pelbagai kisah masyarakat yang pelik berlaku, kadangkala perkara2 itu tidak pernah kita fikirkan akan terjadi, namun peredaran zaman menyebabkan perkara2 yang pelik seperti ini mampu dilakukan

Nampak gayanyer ilmu sihir pun sudah semakin berubah mengikut peredaran zaman. Jin2 dan syaitan2 yang sentiasa mahu menyesatkan manusia sudah semakin bijak dan berdaya saing. 'Mereka' kini sudah mahir menggunakan teknologi maju manusia untuk mengupgrade kuasa mereka...hehe

Jelaslah disini manusia tidak boleh ketinggalan dalam memajukan diri kerana golongan2 makhluk yang halus pun sudah semakin maju. Oleh itu berhati2lah apabila menggunakan 'mukabuku' agar anda tidak disihirkan oleh manusia2 lain yang dengki dan khianat kepada kita.

Seperti yang terjadi kepada mangsa ini. Untuk lebih lanjut KLIK SINI

Dibawah ini ada sedikit info dan maklumat yang boleh kita sama2 praktikan mudah2an kita di lindungi oleh Allah SWT

  • Jika hendak upload gambar di FB, Blog etc. jangan sekali-kali mempamerkan keseluruhan tubuh badan. Hanya separuh sahaja kerana, gambar keseluruhan akan menampakkan kelima-lima pancaindera kita dan memudahkan sihir dihantar. Sebagaimana hadis Rasulullah SAW: "Sesungguhnya Syaitan (Jin) itu berjalan di dalam tubuh anak Adam sebagaimana darah yang mengalir di tubuhnya". 
  • Sekiranya  keadaan memerlukan gambar kita yang mempamerkan seluruh badan contohnya untuk interview, lubangkan sedikit mana-mana bahagian pancaindera contohnya lubangkan di bahagian kaki supaya sihir tersebut sukar dihantar. 
  • Amalkan membaca doa ini yang mana Rasulullah ajar jika dibaca tiga kali di waktu pagi dan tiga kali di waktu petang maka akan terhindarlah kepada yang membacanya daripada segala kemudaratan disepanjang hari tersebut : 

* manusia maju, jin dan syaitan pun maju......

2 ulasan:

  1. ooo baru tauuu, biase pompuan2 lah ni yg suke sgt perasan, suke sgt letak pic kat fb :)

    BalasPadam
  2. salam, bro. blih mintak emel untuk kontek x bro?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...