Jumaat, 8 Julai 2011

8 Tuntutan BERSIH Yang Perlu Rakyat Malaysia Tahu

Salam

Esok kemungkinan akan berlaku satu lagi perhimpunan dan demonstrasi yang akan di lakukan oleh geng2 yang BERSIH sesangat. Jadi sebagai rakyat Malaysia aku nak tunjukkan apa yang kononnyer dituntut puak2 yang BERSIH sesangat ni...Kome tengok le


Aku dengar2 juga kawan2 di lembah kelang ada mengkhabarkan yang orang2 Melayu yang menyokong BERSIH sesangat ni dah mula berkumpul di taman melewar dan beberapa tempat lain lagi. elok le tu yang ramai esok dah kompom orang MELAYU, dan andai ada perkara buruk terjadi juga dah tentu SESAMA MELAYU dan BERAGAMA ISLAM. elok sangat la tu...

Yang menjadi kepala di atas orang kafir, yang jadi tukang pak turut sudah semestinya orang2 bagus dan cemerlang iaitu sebahagian orang Melayu beragama Islam ni...Kemana pergi cina cina komunis DAP? kenapa tiada campur tangan langsung dan hyper aktif puak cina komunis DAP seperti rakusnya mereka menentang Sultan di Perak dan merampas Arak di Selangor? Kenapa puak DAP ini semakin membisu dan menjauhkan diri?ataupun mereka sekadar mengatur strategi dan menjadi batu api di belakang.

Setelah membakar semangat dengan ucapan demi ucapan, penyampaian risalah dan menyebarkan segala bentuk fitnah agar pak turut2 mereka turun berdemo di KL, sejak semalam dan hari ini tiada satu pun kenyataan yang dibuat oleh barisan kepimpinan DAP untuk menentukan puak puak cina komunis DAP untuk terus melibatkan diri!!!Inilah jenis cina komunis yang sedang umat Melayu dan umat Islam Malaysia hadapi! cukup mahir membakar semangat dan memberikan pelbagai dorongan bagi melakukan sebarang kekecohan maka apabila tiba masa menuntut untuk bersama sama dibarisan depan...mereka hilang!!

Saksikan esok cina cina komunis ini akan duduk bersilang kaki sambil menghirup secangkir air menikmati pertempuran Melayu sesama Melayu...kerana bagi mereka siapa pun yang gugur dan jatuh ke bumi ianya tetap Melayu dan bukan mereka...!

* Kome pikior le sendiri dan renung2kan le..selamat beramal....pandai tak boleh di ikut bodoh tak boleh di ajor...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...