Khamis, 2 Jun 2011

Macam ni nak Tadbir Negara...?

Assalamualaikum WBT

Inilah puak-puak yang kononnya nak memerintah Malaysia. Macam mana nak memerintah negara ni kalau adab orang Melayu yang paling asas pun tak reti iaitu masuk rumah orang Melayu buka kasut..Baca ayat suci Al-Quran pandai sampai ada orang Islam yang bertakbir kononnya mereka dah terbuka pintu hati..buka kasut bila masuk rumah tak reti...agak-agaknya kasut yang dia pakai tu mahal kot...takut orang curi...


Takpun memang makcik tu reda keadaan tu terjadi kot....(beranggapan yang positif)...hehehe..apapun puak2 ni memang aku takkan percaya.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...