Isnin, 13 Jun 2011

Seni Mengambil Gambar - Sudut dan Masa Yang Tepat

Salam

Kepada yang berminat dengan fotografi sudah semestinya antara perkara asas yang perlu diketahui mengenai teknik2 fotografi adalah mengambil gambar pada sudut yang tepat dan pada masa yang sesuai.

Apabila digabungkan kedua2 teknik asas fotografi ini maka akan terhasillah gambar yang unik dan tidak disangka2 begini. Unik dan menarik kan...aku sendiri pun masih tidak mampu untuk menghasilkan gambar yang berseni seperti ini. Namun aku mesti terus belajar dan terus mendalami teknik2 fotografi ini...ada sesiapa yang sudi jadi tok guru? hehehe..

Ok kawan2 saksikan kecantikan seni foto ini...Layannnnnnn........

tak pasal2 kene siram......
ni asap ke bom atom...
kacukan burung dan besi
pesawat tempur alaf baru
kacukan pengantin perempuan dan kuda
abesla kepala awek tu...
kome rasa2 kepala dia g mana?
menyalakan rokok dengan bebola naga (dragon ball)....
ni baru betul 'facebook'..
takde tempat lain nak landing..
mata mikrofon
manusia bertangan panjang
awek berkepala kuda

* unik dan menarik......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...